Om elke zondag in goede banen te leiden hebben we een leidingsploeg van ongeveer 20 personen. Deze staan allemaal paraat om elk lid een zo leuk mogelijke tijd te bezorgen en om al je vragen te beantwoorden. Mocht je graag zelf in leiding komen, kan je ons altijd contacteren!

We hebben ook drie groepsleiders die de leiding verder ondersteunen. Zij zijn ook zeker een aanspreekpunt waar je met al je vragen terecht kan. De groepsleiding wordt telkens verkozen door de leiding voor een termijn van 3 jaar.

De leiding krijgt ook regelmatig een helpend handje en een duwtje in de rug van De Pollekes. Dit is de naam van de ondersteunende vzw die bestaat uit oud-leiding, ouders en sympathisanten. Als je als ouder graag een handje toesteekt voor onze werking (klusjes, evenementen, …) kan je steeds mailen naar pollekes@scoutinghoboken.be. De Pollekes zorgen ook voor een klankbord naar de leiding toe. Spreek hen dus gerust aan voor of na een vergadering.

Organiseer je een groot feest? Heb je een grondboor nodig? Wil je graag eens een kookpot van 50 liter op je vuur zetten? Elke donderdag van 20u tot 21u30 staat het matkot paraat om materiaal uit te lenen. Kom gerust eens langs, of mail naar: matkot@scoutinghoboken.be.