Over twee weken is het eindelijk weer zo ver. Het moment waar kinderen en ouders snakkend naar uitkijken... De start van het scoutsjaar! Naar eeuwenoude traditie, open we het jaar met onze overgang.

Dit jaar, ziet de planning er een tikkeltje anders uit: we starten met de eerste werken aan ons nieuw lokaal! Dat willen we met jullie vieren! We steken de eerste symbolische spade in de grond, gevolgd door een lekker glaasje. U komt toch ook mee vieren?

Wat details over de planning

13:00u Opening in de Berkenrodelei. Nadien wandelen we met iedereen naar ’t Boske, aan de Harold Rosherstraat.
13:30u Eerste spadesteek in ’t Boske. Inclusief enkele woordjes en een welverdiend glaasje!
14:00u De leden gaan pleinspelen. De anderen keren terug naar de lokalen in de Berkenrodelei
15:00u Start overgang
17:30u BBQ (vergeet zeker niet in te schrijven)

Schrijf je in voor de BBQ Download de inforbrief