Schrijf je hier in voor de BBQ op zaterdag 18 september 2021. Na de inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail met de nodige informatie. Bij problemen kan u steeds mailen naar pollekes@scoutinghoboken.be.

Allergenen? Mail na je inschrijving even naar pollekes@scoutinghoboken.be en dan bekijken we samen wat mogelijk is.

*

Geef het aantal basismenu's op. Elk basismenu omvat een rijkelijk saladebuffet en een vleesje, veggie alternatief of vis naar keuze. Bij elk kinder- of juniormenu zit bovendien een gratis ijsje. (+ €1 indien vis)

x 13,00 euro
x 9,00 euro

Het gratis kindermenu is enkel voor kinderen tot en met 5 jaar en omvat naast het saladebuffet 1 bbq worst.

x 2,00 euro

Kies de stukken vlees, veggie en vis die u bij bovenstaande menu's wenst. Een extra stuk vlees of veggie kost 2,50 euro en een extra stuk vis kost 3,50 euro. De bbq worsten die bij het gratis kindermenu (t/m 5j.) horen worden automatisch toegevoegd.

Tijdens de BBQ en de overgang worden er dranken verkocht aan democratische prijzen. U kan uw drankkaarten voordien bestellen.

x 6,00 euro

* = verplichte velden