Sinds jaar en dag is onze scoutswerking stevig verankerd achter 'het Groene Poortje' in de Berkenrodelei. Vandaag is er echter nood aan verandering om tegemoet te komen aan het stijgende ledenaantal van onze scoutsgroep.
We willen met dit bouwproject een veilige en comfortabele thuisbasis verzekeren voor de vele toekomstige generaties van Scouting Hoboken. We zetten in op gedeeld gebruik en gaan volop voor sterke samenwerkingen. Samen bouwen we aan de ruimte voor de toekomst. Maar dit kunnen we niet alleen! Om dit bouwproject te realiseren hebben we de hulp nodig van ouders, oud-scouts, vrienden en sympathisanten.

We maken ons sterk dat dit project zijn maatschappelijk belang heeft. Het is een project voor en dóór de maatschappij. En dit willen we benadrukken en ons positief verhaal verder verspreiden aan de hand van een nieuw uitgewerkte promocampagne. Maar we rekenen ook op jullie steun!

Onderaan vindt u al het promo materiaal dat samenhangt met deze campagne. Indien u graag gedrukte affiches of flyers wenst kan u mailen naar pollekes@scoutinghoboken.be.

Met dank aan
Fotografie: Tom Van Damme
Video: Bert Monteyne
Kinderen: Jotte, Rayan, Viktor, Jesse, Jarne, Simon, Ilke, Noor en Fiona

Promofilm

Omslagfoto's

download deze omslagfoto

download deze omslagfoto

Te bestellen via pollekes@scoutinghoboken.be.

download de flyer

Affiches
Te bestellen via pollekes@scoutinghoboken.be.