Zoals elk jaar starten we het scoutsjaar met een overgang en een heerlijke BBQ. Op zaterdag 14 september is iedereen welkom aan de lokalen in de Berkenrodelei 42B om 13u. Geen paniek, we starten samen in de oude lokalen maar maken met z'n allen de 'overgang' van oud naar nieuw mee.

We zetten de deuren van de scouts open voor alle nieuwe leden, huidige leden, oudleiding, vrienden, familie, geïnteresseerden,... Samen vieren we de start van een bangelijk scoutsjaar!

We vieren niet enkel de start van het nieuwe jaar, maar ook de start van onze nieuwe lokalen. Dit zal het eerste (maar zeker niet het laatste) evenement in onze gloednieuwe lokalen zijn. Dat wil je toch zeker niet missen?

Nadien genieten we samen van een overheerlijke BBQ.
Als je inschrijft voor 7 september krijg je €2 korting per menu, dus wees er snel bij!
De inschrijvingen zijn afgesloten. Toch interesse om mee te BBQ'en? Stuur een mailtje naar inschrijvingen@scoutinghoboken.be.

• 13u00 Samenkomst in de Berkenrodelei + wandeling
  • 13u30 Plechtige inhuldiging van de nieuwe lokalen (Harold Rosherstraat 40)
  • 15u00 Overgang
  • 17u30 BBQ